Plavi paket - Atlas Servis pomoć na putu

Plavi paket-pomoć na putevima Srbije

Ukoliko izaberete najpopularniji Plavi paket, obezbeđujete besplatno šlepanje Vašeg vozila od mesta kvara do željene lokacije, npr. do kuće ili auto servisa u Vašem mestu, bilo gde na teritoriji Srbije.

Bitno je naglasiti da je plavi paket vezan za vozilo, tako da ga možete iskoristiti bez obzira na vozača. Radi se o jednoj intervenciji godišnje, i ne mora se odnositi samo na šlepanje, već da možete ostvariti pravo i na brojne ispod nabrojane usluge, kako biste što bezbrižnije putovali.




2.990,00 din

2.690,00 din




SPECIJALNA PONUDA - Kupite Evropa paket uz Plavi paket i dodatno uštedite.

+

5.980,00 din

4.480,00 din



Koje usluge uključuje PLAVI PAKET?


Neograničeno šlepanje

Šlepanje sa neograničenom kilometražom, od mesta kvara do lokacije po izboru, jednom godišnje na teritoriji Srbije


Manje popravke

Jedna manja popravka godišnje na licu mesta (struja, pneumatik, nestanak goriva) besplatno ili jedna dostava ključeva besplatno


Čuvanje vozila

Ukoliko ste daleko od kuće u trenutku kvara i ne znate gde privremeno prebaciti vozilo, možete računati na prevoz do najbližeg obezbeđenog Atlas Servis parkinga uz čuvanje vozila 3 dana besplatno.


Prevoz putnika

Besplatan prevoz svih putnika do mesta gde se prevozi i vozilo. Broj putnika je ograničen zakonskim brojem putničkih mesta u vozilu.


Prevoz prikolice

Ukoliko na put vozite i prikolicu, pored šlepanja i ostalih usluga putničkog vozila, biće uslužena i prikolica.


Pomoć u organizaciji

Organizacija prevoza ostalih putnika besplatno na lokaciju drugačiju od one gde se prenosi vozilo. Organizacija prenoćišta besplatno u najbližem hotelu (motelu) po redovnom cenovniku odabranog ugostitelja.


Popusti

Popust od 20% za sve naredne prevoze, kada iskoristite besplatne usluge paketa. Popust za uslugu rent a car-a 10%.


Servisne informacije

O stanju na putevima, najboljim putnim pravcima do destinacije, proceni vozila kod kupovine i prodaje, ceni putarina i ovlašćenim servisima u Srbiji


1 godina bezbrižnog puta

Plavi paket se aktivira nakon isteka 5 radnih dana od uplate i važi narednih godinu dana.




Najčešća pitanja & odgovori

Ukoliko ne nađete odgovor u spisku često postavljanih pitanja, postavite pitanje na kontakt stranici i očekujte brz odgovor.

Pozivom CALL CENTRA Atlas Servisa na broj 069/667-667 koji je dostupan 24h svakog dana u godini.
Call Centar će izvršiti proveru podataka u bazi Korisnika usluge, kao i pravo na pružanje usluga preko sledećih informacija koje će tražiti od lica koje je uputilo zahtev:
  • Broj ugovora
  • Priroda kvara
  • Precizna lokacija gde se desio kvar
  • Ime i prezime Korisnika usluge
  • Vozilo i registarske oznake
Usluga pomoći na putu se odnosi isključivo na putnička i laka tretna vozila koja ne prelaze ukupnu težinu od 3 tone bruto. Od pružanja ove usluge pomoći na putu, izuzeta su sva kombi vozila i vozila javnog prevoza
Pozivom CALL CENTRA Atlas Servisa na broj 069/667-667, korisnik usluge pomoći na putu za vreme trajanja ugovora ima pravo da iskoristi samo jednu od sledećih asistencija, u zavisnosti od njegove potrebe i ta usluga je dostupna korisniku usluge 24h dnevno, 365/366 dana u godini.
Pomoć na putu dobija korisnik usluge koji je zaključio Ugovor o usluzi pomoći na putu, kao i članovi njegove najuže porodice (supružnik, roditelji i deca), ali se odnosi isključivo i samo na vozilo navedeno u Ugovoru i ne može biti iskorišteno za neko drugo vozilo. Kada je firma vlasnik vozila, pomoć na putu dobijaju zaposleni u toj firmi. Kada se firma bavi rent a car-om, pomoć na putu mogu da koriste i korisnici usluga te firme. Kada je vlasnik vozila lizing kuća, pomoć na putu koriste lica koja imaju ovlašćenje za korišćenje vozila od strane lizing kuće
Šlepanje bez ograničenja kilometraže do najbližeg servisa ili ovlašćenog servisa, a u slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara u servisu, do adrese prebivališta u ličnoj karti, bez naknade
Manja popravka na licu mesta podrazumeva intervecije koje se odnose na struju, pneumatike, nestanak goriva, bez ograničenja kilometraže, bez naknade, s tim da trošak rezervnog (zamenskog) dela ili goriva snosi sam korisnik usluge
U slučaju veće havarije, korisnik dobija čuvanje vozila 3 dana bez naknade, a svaki naredni dan čuvanja vozila korisnika se naplaćuje po važećem cenovniku Atlas Servisa.