Plavi paket - Atlas 24h pomoć na putu

Plavi paket-pomoć na putevima Srbije

Plavi paket, kao najtraženiji paket pomoći na putu, omogućuje Vam besplatnu putnu asistenciju BEZ ograničenja kilometraže.

Plavi paket važi za teritoriju Srbije i vezan je za vozilo, te ga pored Vas, mogu koristiti i članovi uže porodice (supružnik, deca ili roditelji). Plavi paket pomoći na putu, sem šlepovanja, pruža mogućnost korišćenja i ostalih usluga.







2.990,00 din

2.690,00 din




SPECIJALNA PONUDA - Kupite Evropa paket uz Plavi paket i dodatno uštedite.

+

5.980,00 din

4.480,00 din



Koje usluge uključuje PLAVI PAKET?


Putna asistencija

Šlepovanje bez ograničenja kilometraže od mesta kvara vozila ili saobraćajne nezgode do najbližeg servisa ili Vaše adrese, ILI manja popravka na licu mesta (struja, pneumatik ili nestanak goriva), ILI dostava ključa od Vaše adrese do mesta slučaja.


Čuvanje vozila

Ukoliko u trenutku veće havarije, niste u mogućnosti da brinete o vozilu, možete računati da će vozilo biti smešteno na najbližem Atlasovom parkingu na kojem će biti pričuvano 3 dana besplatno.


Prevoz putnika

Besplatan prevoz svih putnika do mesta gde se prevozi i vozilo. Broj putnika je ograničen zakonskim brojem putničkih mesta u vozilu.


Prevoz prikolice

Ukoliko za vozilo imate zakačenu prikolicu, pored šlepovanja i ostalih usluga putničkog vozila, biće uslužena i prikolica, ukoliko je u trenutku pružanja asistencije prikolica tehnički ispravna.


Pomoć u organizaciji

Organizacija prevoza ostalih putnika besplatno na lokaciju drugačiju od one gde se prenosi vozilo. Organizacija prenoćišta besplatno u najbližem hotelu (motelu) po redovnom cenovniku odabranog ugostitelja.


Popusti

Popust od 20% za sve naredne prevoze, kada iskoristite besplatnu uslugu paketa. Popust za uslugu rent a car-a 10%.


Servisne informacije

Servisne informacije na teritoriji Srbije o stanju na putevima, najboljim putnim pravcima do destinacije, proceni vozila kod kupovine i prodaje, ceni putarina i ovlašćenim servisima u Srbiji.


1 godina bezbrižnog puta

Plavi paket se aktivira u roku od 5 radnih dana od momenta uplate i važi narednih godinu dana.




Najčešća pitanja & odgovori

Ukoliko ne nađete odgovor u spisku često postavljanih pitanja, postavite pitanje na kontakt stranici i očekujte brz odgovor.

Pozivom CALL CENTRA Atlas24h pomoć na putu na broj 069/667-667 koji je dostupan 24h svakog dana u godini. Call Centar će izvršiti proveru podataka u bazi Korisnika usluge, kao i pravo na pružanje usluga preko sledećih informacija koje će tražiti od lica koje je uputilo zahtev:
  • Broj ugovora i/ili broj kartice
  • Priroda kvara
  • Lokacija gde se desio kvar i gde vozilo treba da se preveze
  • Ime i prezime
  • Vozilo i registarske oznake
  • Broj putnika u vozilu
Usluga pomoći na putu se odnosi isključivo na putnička i laka tretna vozila koja ne prelaze ukupnu težinu od 3 tone bruto. Od pružanja ove usluge pomoći na putu, izuzeta su sva kombi vozila i vozila javnog prevoza
Pozivom CALL CENTRA Atlas24h pomoći na putu na broj 069/667-667, korisnik usluge za vreme trajanja ugovora ima pravo da iskoristi samo jednu od sledećih asistencija, u zavisnosti od njegove potrebe i ta usluga je dostupna korisniku usluge 24h dnevno, 365/366 dana u godini.
Pomoć na putu dobija korisnik usluge koji je zaključio Ugovor o usluzi pomoći na putu, kao i članovi njegove najuže porodice (supružnik, roditelji i deca), ali se odnosi isključivo i samo na vozilo navedeno u Ugovoru i ne može biti iskorišteno za neko drugo vozilo. Kada je firma vlasnik vozila, pomoć na putu dobijaju zaposleni u toj firmi. Kada se firma bavi rent a car-om, pomoć na putu mogu da koriste i korisnici usluga te firme. Kada je vlasnik vozila lizing kuća, pomoć na putu koriste lica koja imaju ovlašćenje za korišćenje vozila od strane lizing kuće
Šlepanje bez ograničenja kilometraže do najbližeg servisa ili ovlašćenog servisa, a u slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara u servisu, do adrese prebivališta u ličnoj karti, bez naknade
Manja popravka na licu mesta podrazumeva intervecije koje se odnose na struju, pneumatike, nestanak goriva, bez ograničenja kilometraže, bez naknade, s tim da trošak rezervnog (zamenskog) dela ili goriva snosi sam korisnik usluge
U slučaju veće havarije, korisnik dobija čuvanje vozila 3 dana bez naknade, a svaki naredni dan čuvanja vozila korisnika se naplaćuje po važećem cenovniku Atlas 24h pomoći na putu.